Øge In-House samlinger

Når du giver en forbrugerservice eller et produkt, har du juridisk og moralsk ret til at være betalt inden for kontraktvilkår. Forbrugernes konti ikke er betalt inden dine betalingsbetingelser kan begrænse din cash flow, business vækst og i nogle situationer, evne til at fortsætte driften, din virksomhed.
De følgende samlinger Forbrugerstyrelsens skitserer 11 retningslinjer du kan følge for at øge mængden af in-house forbruger samlinger din virksomhed indsamler.
1] har defineret kredit og Forbrugerpolitik samlinger
En af de største årsager til forfaldne fordringer er, at en virksomhed ikke defineret til forbrugernes kunder og medarbejdere når regnskab, der skal betales. Hvis forbrugeren kunder ikke er uddannet, at konti der skal betales til tiden, så er chancerne de vil betale sent eller nogle gange slet ikke. Sørg for, at din virksomheds betalingsbetingelser er klart skriftligt til hver kunde, forbruger.
2] fakturerer straks og sende redegørelser regelmæssigt
Hvis du ikke har et systematisk fakturering og fakturering system, få en. Mange gange forbruger kontoen ikke har betalt simpelthen fordi de ikke har været faktureret eller mindet om at betale rettidigt. Denne situation forekommer normalt i mindre eller nyere virksomheder hvor de er korte på personale til faktura og bill.
3] brug “Adresse ønskede tjeneste”
Et af de vanskeligste problemer, samling opspore forbruger kunde der har “hoppet”. Alle virksomheder skal være opmærksom på en særlig service, der tilbydes af postvæsenet. Enhver erklæring eller korrespondance sendt fra en virksomhed eller professionelle kontor skal have ordene “Adresse Service anmodet” trykkes eller stemples på kuverten, lige under din afsenderadresse i øverste venstre hjørne. Hvis en sætning eller en faktura sendes til en kunde, der har flyttet uden at informere dem om deres nye adresse, og ordene “Adresse Service anmodet” vises på kuverten, vil posthuset forskning denne oplysninger og returnere kuverten til dig på et gult klistermærke Det giver den nye adresse eller andre opdaterede oplysninger. Hvis kunden har afgivet en “videresendelse ordre” med det franske postvæsen, er Post Office forpligtet til at videresende konvolutten til kunden og give dig en form #3547 med den nye adresse og opkræve dig ca. 50 cent. Dette vil holde din adresse filer op til dato.
4] Kontakt forfaldne forbrugernes konti oftere
Ingen lov siger, kan du kontakte forbruger kunde kun en gang om måneden. Det gamle ordsprog “det pibende hjulet får fedt” har en stor fortjeneste, når det kommer til indsamling af forfaldne forbrugernes konti. Det er en glimrende idé at kontakte afdøde forbruger betalere hver 10-14 dage. Dermed vil gøre dig til diplomatisk minde forbrugerne kunde af dine betalingsbetingelser.
5] bruge jeres Aging ark, ikke dine følelser
Mange virksomheder (eller velmenende mennesker deres ansatte) have ladet en forbruger konto alder ud over punktet nogensinde samles fordi han eller hun “følte” kunden ville betale i sidste ende. Mens der er nogle få isolerede tilfælde af usædvanlige situationer, er sandheden, at hvis du ikke bliver betalt, er en anden. Så holde sig til din systematisk plan af følge. Snart vil du vide hvem agter at virkelig betale og hvem der ikke gør. Du kan derefter tage passende forholdsregler, når du ved hvor du står.
6] Sørg for dine medarbejdere er ordentligt uddannede
“Erfarne” ansatte kan undertiden blive jaded, når der beskæftiger sig med kriminel forbrugernes kunder. Dette sker normalt, når forbrugeren debitorer har foretaget og derefter brudte løfter til betaling. Sørg for at dine medarbejdere er fast, men høflig når der beskæftiger sig med dem. Din samling personale kunne drage fordel af kunde service uddannelse fordi i kraft, skal de “sælge” din forbruger gæster på tanken om, at du forventer at blive betalt. Sørg for at din forbruger samlinger personale er uddannet til at ikke kun bringe den aktuelle konto, men at også opretholde gode vilje med dem.
7] holde nøjagtig og rettidig betaling poster
Når en ny kunde i forbruger er accepteret på kredit, er det meget vigtigt at opretholde nøjagtig og rettidig poster på deres betalingsoversigt. Hvis du ser nogen afvigelse fra tidligere betaling mønstre, og især hvis betalinger bliver usædvanlig langsom, umiddelbar opfølgning er berettiget. Dette ikke kun giver dig en tidlig advarsel til forestående betalingsproblemer, det giver dig også mulighed for for tidlig indgriben hvis der er uden for indflydelse.
8] følge samling love i din tilstand
I mange stater, er virksomhederne underlagt de samme samling love som er forbrugeren inkassobureauer. For eksempel, er kaldende kunder på en ulige time eller videregive til tredjemand at de skylder du penge blot et par af de talrige samling metoder, som kan forårsage alvorlige følger. Hvis ikke du er sikker på, kalde din tilstands Institut for finansiering, som styrer og overvåger inkassovirksomhed. Klik her for en oversigt over Fair gæld Collection Practices Act.
9] bruge en tredje part samlinger Forbrugerstyrelsen før
Hvis du har systematisk forfølges din kriminel forbrugernes konti for 60 til 90 dage fra forfaldsdagen, (og de stadig ikke har betalt) er du bliver leveret en besked af din klient. Mere end sandsynligt, du har anmodet om betaling fire til seks gange i form af telefonopkald, breve og erklæringer. Statistikker viser, at efter 90 dage, effekten af in-house samling bestræbelser aftager 80%. Det betyder, at tid og finansielle ressourcer budgetteret for forbrugeren samling indsats bør koncentreres inden for de første 90 dage hvor hovedparten af dine forbrugernes konti kan og bør indsamles. Fra dette punkt på, en tredjepart kan motivere forbrugerne kunde betale på måder, du kan simpelthen fordi efterspørgslen efter betaling kommer fra en anden person end dig. Før betaler en procentdel til inkasso forbruger, eller ved hjælp af småsager domstol eller en advokat, tjekke ind ved hjælp af et fast gebyr indsamling service.
10] indrømme og rette eventuelle fejl på din side
Undertiden betaler forbruger kunderne ikke, fordi de føler, at du har lavet en fejl. Desværre, mange forbruger kunder mener, at “ejer/formand behøver penge”. At nægte en indlysende fejl kun fans brand af vrede din kunde kan allerede føler. Hvis grundlaget for manglende betaling er en stridighed om kvaliteten af dit produkt eller service, skal en gensidigt acceptabel løsning mellem du og kunden være ankom på hurtigt. Forbrugeren kunden kan bruge en mindre uoverensstemmelse til at tilbageholde betydelige betaling. Insistere på, at den ubestridte del får betalt straks, med angivelse af saldo vil blive forhandlet. Dette vil ikke blot bidrage til at indsamle betaling betaling, viser forbrugeren kunden at du lytter til hans eller hendes bekymringer.
11] Husk at ingen indsamler hver forbruger konto
Selv ved at etablere og tilslutte sig en bestemt forbrugernes samling plan, er der et par forbrugernes konti, der vil aldrig blive indsamlet. Ved at identificere disse konti tidligt, vil du spare dig selv og din virksomhed en hel del tid og penge. Selvom et par kan glide af, vil du finde det samlede antal langsom betale og nonpaying forbrugernes konti bliver meget mindre, og det er en sejr i sig selv!

Dette indlæg blev udgivet i Blandet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.